Fyllechaufför en fredag!

Heej på Er..=)
Tänkte jag skulle skriva ett inlägg om igår, jag var ju först i skolan från 8.00-14.30 sen åkte jag, H och J och hämtade B i Lönashult..=) Körde hem till Mig och H, satt och snackade lite, jag gick en runda..Vid 17.45 körde jag till morfar för att fira min mormors bror och H och J körde för att äta middag hos Chefen..=) Mysigt!
B satt kvar hemma hos oss och tittade på TV, stackaren fick vara själv.
Var hos morfar till 21.00 ungefär sen körde jag hem till B och kollade färdigt på Let's Dance, vilket slutade med vad jag tycker är fel, men visst Magnus förtjänade att vinna också såklart..=) Laila var ändå den som utvecklades mycket och hade en stor kämpaglöd ihop med viljan till att vinna hela "skiten"..=) Bra jobbat Magnus!
Efter att Let's Dance var slut körde jag till H, J och H's chef för att köra dem till Vislanda för de ville till Evas.
Så det blev till att vara fyllechaufför hela kvällen, kom hem vid 3 tiden och sen satt jag, J och B uppe en stund innan vi gick och la oss=)


 Jag och den bästa!

Hade en bra fredag, men hände lite olyckliga saker som bara är saker som inte kan lösas på en kväll..!
Hoppas ni hade en trevlig kväll i alla fall..=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0