Ganska bra Fredag blev det!

Jaa fredagen var ju inte så rolig och bra hela tiden, men den hade sina stunder..

Började med skola från 8.00-11.30 sen körde jag och hämtade Bästis i Vislanda.
Vi körde hem till mig och H och där hemma hittar vi både H och J..=) Sitter och spelar X.box såklart..!
Äter lite fika och dricker lite kaffe, sen vid 15.00 kör jag till Vislanda för att lämna av dem hos Ann-Sofie.
Jag själv skulle ju jobba från 15.45-20.15 så de fick vara där för sen skulle de vidare till Evas för att festa..
Hade också velat festa men jag var ju fyllechaufför så det gick inte alls bra med det där..=/ Lite synd för sen när man väl va på Evas ville man gärna ta sig en stor Öl och festa järnet...

Men efter jag hade jobbat gick jag hem till Ann-Sofie för där satt Becka och tittade på Tv, så jag köpte hem lite chips, dip, cola och godis.. hyrde en film också men den hann vi inte kolla på för Let's Dance började...=)
ELISABETH åkte ur.... Jiiippii även ifall hon var en härlig gammal dam så platsade hon inte in där egentligen inte med dem paren som var kvar i alla fall..

Var på Evas till kl 01.00 då de stängde, efterfesten var hos någon som jag inte vet vem, men H och J hängde på så varför inte.. Jag behövde ju ändå vara vaken och om jag hade gått hem till Ann-Sofie hade jag somnat på soffan direkt.
Becka var ute och gick med Angelica och pratade lite..=) Bra för henn faktiskt..=)
Vid kvart över två kunde vi åka hem men då hände det lite saker som ingen av dem är stolta över, så jag och Becka fick häjlpa dem så gott vi kunde och vi lyckade väldigt bra=) Sen blev det kramkalas och puss på kinden..


      Mys i soffan


Väl hemma gick alla och la sig nästan direkt, satt och kollade lite på TV sen slocknade man gott i en varm och go säng..

Jaa det var väl fredagen det.. Jag kan ju inte säga att det inte hände saker som man inte kan förknippa med 
"fredagen den 13:e" igår men det löste sig och det är vi glada för allihopa..

Fredagen var en berg och dalbana i sig faktiskt, men det var roligt när det var roligt som man säger eller jag säger i alla fall..=) Ha en bra dag så bloggar jag ikväll igen.
Loove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0