Godmorgon!

Åhh vilken underbar dag, synd bara att det var snö ute..=/ Vill inte ha det nu, Nu ska det bli vår!!
H väckte mig tidigt idag på morgonen för han tyckte att vi skulle äta frukost tillsammans och det var faktiskt mysigt, det var bara det att båda var trötta och ganska irriterade så det lyckades inte så bra i början men sen efter ett tag smälte irritationen och tröttheten försvann=) haha! Vi firar 3 år och 5 månader idag, men det blir inget mer firande mer än frukosten tillsammans, jag tycker inte att det är något att fira, kanske sen när det är 4 år eller nått=)
Jag har precis gjort mig iordning ska snart måla naglarna i någon cool färg sen ska jag borsta tänderna och sen köra mot skolan..=)

Dagens planering:
- Skola 10.20-15.00
- Hämta bästis i Vislanda
- Gå en runda
- Tvätta
- Laga tacopaj
- Umgås med B och H..=)

Ha en trevlig dag och hoppas ni njuter av det vackra vädret=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0