Måndag igen!

Jaha nu är det måndag igen och jag när jag satt i bilen på väg hit kom jag på att det bara är en VECKA kvar till projektet ska lämnas in, nationella prov i svenska, föreberdelser inför Dag X och sen själva Dag X mässan... Usch var mycket det är.. Kräver mycket tid både för mig och för min fritid. Är tufft som tusan just nu men sen efter det är det påsklov och då har jag tid att koppla av och lämna det bakom mig. !
När det gäller projektet ska man lägga ner 100 timmar och just nu har 50 timmar.. Nästa vecka ska det lämnas in..
Så 50 timmar på en vecka klarar vi aldrig..! Men det är bara att ta tag i det och se hur långt man kommer helt enkelt.

Nhee nu sitter jag och väntar på att min sista lektion ska börja, då ska jag blir klar med min skål!
Slutar vid 14.15 och då ska jag hem...=) Ska handla också hade jag tänkt, behöver köpa kattmat, mjölk och lite pålägg tror jag allt..=)

Dagens Planering:
1. Skola 09.20-14.15
2. Handla
3. Tvätta
4. Gå en runda
5. Middag
6. Gympa 17.15-18.15
7. Svenska läxa


Jag och Älsklingen<3

Ha en bra dag så länge!!
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0