My Weekend

Tjoolahopp på er!!

Nu sitter jag i skolan och väntar på min sista lektion som börjar vid 12.45... Hatar att sitta och vänta.
Men jag tänkte jag skulle berätta lite vad jag har gjort i helgen =) Min helg har varit upp och ner det kan man lugnt säga.

Fredag började med skolan till kl 11.30 ungefär, då körde jag och hämtade Becka i Vislanda och vi körde hem till Henke och Jesper..=) Sen blev vi lite sugna på pizza så killarna åkte och hämtade dem och Becka och jag satte oss vid tv:en och tittade på High School Musical 3 den var RIKTIGT BRA..=) Åhh Heeetttttt....
Sen efter det blev det dricka lite och städa för min del, även plugga till ett prov som jag skulle ha på måndagen..=/ usch.
Efter det kom Emma och Ola och hälsade på och sen tittade vi allihopa på Let's Dance=) Det var trevligt.. Åhh Tack för att den där gamle saken åkte ut.. Äntligen..=) Sen vid 03.30 väckte Henke mig för jag somnade på madrassen i TV-rummet och sa att vi var tvungna att lägga oss i sängen för becka och Jesper skulle sova någonstans också=) haha!! God natt.

Lördagen var ganska lugn började dagen med att göra frukost till alla, sen pluggade jag lite..=/ Jesper och Henke körde in till stan för att shoppa lite.. Haha så jag och Becka tittade på The Grudge 2  usch så läskig den var..=/
Madrömmar..
Sen åkte vi till Ann-Sofie och sen käkade vi kebabtallrik och sen körde vi hem för jag skulle köra in Jannica och Frida till stan..=) Sen blev det hem och titta på Melodifestiveln..=)

Söndag var det att gå upp tidigt och åka till Rottne för att hämta syster.. Sen bar det av till kalas hos farfar och sen vidare för att jobba... Kvällen blev det tårtbakning till Jesper och sen åt vi den också såklart=) Sen åkte de hem och henke jobbade och jag satte mig och pluggade och sen satte jag mig vid datorn.. Sen blev det sov gott Malin..=)
loove // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0