Mys med H

Nu har jag och H precis ätit pizza och druckit cola =) Mysigt att få lite tid med sin käre pojke..!



                                                   


Jag har varit på gympan också där mina flickor var jätte duktiga, de ska ju tävla i helgen och de skötte sig kanon bra!
Jag hoppas att det kommer gå bra för dem
och jag hejar på dem här hemifrån,
för jag har ju lyckan
till att jobba hela helgen...

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och betalade en matfaktura från Matöppet på 97 kr, usch pengarna försvinner hela tiden..Haha=)

Imon blir det att åka in till stan och lämna tillbaka
 kläderna från HM som vi har skyltat med i skolan=)
Vi kanske ska låna kläder från
VILA butiken imorgon också, hoppas på det i alla fall..
Det skulle vara super roligt..


Vid 15.00 Blir det Frisören i Lönashult.. Åhh vad jag har längtat.. Slingor och färgning.. Jaaa tack=)
Jag ska dit med min syster som också ska slinga och färga det...=) Vi kommer bli så snygga efteråt..
Loovar att ni ska få en bild på det senare imorgon..

Neh mina vänner nu ska jag mysa lite med H innan Grey's Anathomy börjar vid 21.00 Är ett MÅSTE en onsdagskväll!
Såå god natt och sov gott, hoppas ni får en trevlig dag imorgon så blir det bilder på kvällen sen=)
Looove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0