Nervositeten kommer smygande!

Usch jag har verkligen ont i magen och mår illa för det där nationella provet imorgon..
Jag hoppades på att det inte skulle kännas så här nu ikväll, men där sprack den drömmen..!
Jag hoppas bara att det kommer att gå bra imorgon och att jag ska vara duktig på det jag skriver om..
Det som skrämmer mig mest är att man ska hänvisa till texterna i häftet och jag vet inte om jag klarar det..=/ Känns så himla jobbigt just nu, har verkligen hur mycket som helst denna vecka som bara snurrar i huvudet på mig..!
Varför ska allt kommer i samma vecka? Kunde man inte sprida ut det lite, så man hade lite tid på sig för förberedelsen o s v.
Nee jag vill verkligen inte, känns inte alls bra just nu, vet faktiskt inte vad jag ska göra? Några förslag?

Efter skolan blir det direkt in till stan för att bygga upp vår monter.. Det ska faktiskt bli kul och intressant, finns ju så många UF företag där som man kan titta på..
Sen kommer mamma och hämtar mig i stan och då ska jag hem till farmor och farfar och hämta deras bil för jag ska ha den på torsdag.!

Sen blir det hem och kolla på Roomservic och Grey's Anathomy..=)
Men nu ska jag sova, så jag är utvilad till min madröm imorgon..=/ Ha en trevlig kväll allesammans!
Loove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0