Ny vecka

Jaha då var det en ny vecka igen...

Min veckoplanering:

Måndag: Skola- Vislanda- Gympa- Möte

Tisdag: Hemma- Tvätta- Plugga- Desperate Housewives

Onsdag: Skola (ev)- Gympa- Grey's Anathomy

Torsdag: Lämna tillbaka kläder från HM, hämta nya (ev) Frisören med syster

Fredag: Skola- Jobba

Lördag: Jobba-

Söndag: Jobba-

Detta är min vecka =) Det kommer nog bli en bra vecka..

Hatar tystnaden, hatar de svåra besluten, Hatar att vara mitt emellan, Hatar att det kan bli slut på det som jag trodde var så perfekt.
Vill att det ska bli som förr!


En glad och lycklig Malin!

Loove// Malin

Kommentarer
Postat av: joanna

hoppas du kommer idag stumpan:)

2009-03-11 @ 07:13:14
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0