One Night in Skillingaryd

God Morgon på Er allesammans!

Igår hade jag studiedag, det var så skönt att äntligen få det lugnt och tänka på sig själv.
B och J var här också hela dagen, jag tvättade, städade, gick en runda, handlade, hämta syster och slängde skräp!
Jag hämtade Syster vid 19- tiden och då körde vi och handlade för hon behövde lite mat hemma,
Sen körde jag hem henne och sen vidare hem till mig och H och där satt H, J, E och O och tittade på TV..
Vid 20.00 skulle jag köra mot Alvesta för att hämta pappa som kom med tåget dit vid 20.31.
När jar hade suttit där och väntat i ca 10 min ringer pappa och frågar om jag skulle vilja hämta honom i Nässjö.
Han hade somnat innan Alvesta och sen vaknat när han var i Alvesta, men han hann inte komma ut innan tåget körde igen.. Typiskt..!
Men efter en stund fick han tag i ett annat tåg som skulle ner till Jönköping, och sen därefter hittade han en buss som gick till Skillingaryd, och samtidigt som allt detta hände körde jag mot Jönköping.
När jag var i Värnamo ringer Pappa och säger att jag ska köra mot Skillingaryd och sen förklarar han vägen för mig, men samtidigt som han gör det ser jag två älgar vid vägkanten, och allt han säger bara försvinner. 
Det är läskigt att köra själv. !
Men när jag väl kom till Skillingaryd och svängt av från E4, så stannar jag vid en informationsplats om Skillingaryd, men jag fattar ingenting så jag fortsätter, och kommer till en rondell och då hade jag för mig att Pappa sa att jag skulle köra vänster och sen höger efter rondellen, och jag hittade för första gången...=) Stolt över mig själv.
Det var min kväll och natt, men det var roligt i sig och jag fick se en hare, ett råddjur och två älgar. Så lite kul var det..
Nhe mina vänner nu ska jag snart till skolan..=) 

Ni får ha en bra dag så hörs vi ikväll..=)
Loove/ Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0