Onsdag morgon!

God Morgon!
För mig var det inte alls en bra morgon, vaknade av att H lekte med katten och sprang runt som en antilop...=)
Sen över detta så får man lingonveckan självklar och idag också när vi ska simma på idrotten i skolan..
Det är ju såå himla typiskt, varför kan man inte tajma in de bättre? Åhh ville verkligen vara med på det idag..
Men jag kanske får ut och gå istället och det är väl skönt det med, men jag rör mer på mig om jag simmar.
Vi får väl se hur det går helt enkelt, jag har inte fått en sån dum mensvärk ännu som tur väl är, men om jag har otur så kommer den senare idag.. Jag lider av en svår mensvärk vissa gången och ibland har jag ingen, jag tycker faktiskt det är konstigt, förstår inte riktigt varför det kan vara så olika från gång till gång? Vet någon varför?
Nog om detta..=)

Jag börjar skolan vid 10.15 och då ska vi fortsätta med våra smycken som vi ska försöka sälja på dag X den 2 april..=)
Sen har vi konferens och reception, svenska och sen idrott sen slutar jag för dagen=) Det vill säga vid 3 tiden.

Detta kopplar oss fram till dagens planering:
1. Skola 10.15-15.00 ca!
2. Laga middag
3. Gå en runda om jag hinner.
4. Gympa 17.30-19.30
5. Projekt
6. Roomservice och Grey´s Anathomy!

Men ni får ha en underbar dag!!
Loove / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0