Pallrade mig till skolan idag

Idag är jag i skolan, var ju hemma igår och tog hand om mig själv =) Mycket skönt och jag kände verkligen att det behövdes..
Så nu sitter jag vid en datorn och har UF egentligen men vi ska försöka köpa fler pärlor och örhängeknäppen så vi kan göra fler örhängen =) De är riktigt fina smycken.. hihi Pearls For Girls UF heter vi..=)

Idag har jag inte alls mycket som jag ska göra efter skolan, jag ska rikta in mig på gympan som jag har med mina flickor=) De ska tävla i helgen så de behöver bara träna lite till ikväll sen sitter det som gjutet=) Duktigt.



     Loove you Baby<3

Ni måste klara detta, jag orkar inte med er när ni gör såhär längre.. Ni är för bra för att vara sanna.
Ni driver mig till vansinne.. Men jag Älskar er ändå.
Ha en bra dag sålänge så kanske vi hörs ikväll eller nått =)
Loove // Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0