Projektarbete resten av dagen!

Hallå på er!!

Har haft vanliga lektioner sen kl 08.00 idag, började med Naturkunskap, sen konferens och reception där jag fick reda på vad jag hade på min redovisning förra veckan och jag fick MVG - ..=) Happy Girl!!
Sen hade vi UF, där vi gjorde lite fler smycken inför DAG X nästa torsdag=) Kom och besök oss!
Vid 11.00 hade jag bestämt ett möte med Syon för vi skulle gå igenom lite utbildningar som jag skulle tänka mig att läsa.
Just nu lutar det åt en konstnärlig utbildning..=)

Jobbar på med projektet men Thilda pratar i telefon och jag sitter och bloggar, så effektiva är vi inte idag..=/
Synd att vi tappade den sen igår när vi skrev hela dagen! Dåå gjorde vi ett bra jobb.=)

Sen kommer H och J och hämtar mig i Alvesta sen ska vi hem och jag ska tvätta och städa lite sen på kvällen blir det kalas och lite festligeheten=) Let's Dance finalen är ikväll också vilket jag inte får missa..=)
Kommer träffa Bästis idag också,.=)

Men men ha en bra dag=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0