Rapportskrivning

Sitter i skolan nu med Thilda och skriver om projektet i vår rapport..!
Går väl ganska bra, tar ganska lång med alla de enkäter som vi måste sammanställa..=) Men det går åt rätt håll.
Åhh vad irriterande allt är just nu, inget är som det ska.! Kom igen nu Malin och Thilda=)
Vid 10.30 ska jag på information om universitet och hur man söker och så vidare..=) Mycket bra!
Eftersom jag hade tänkt att plugga vidare behöver jag all den information som jag kan få för att sedan kunna söka både till högskoleprovet och till någon utbildning.
Jag hoppas på det bästa..
Men jag är orolig för vad jag ska göra, antingen så jobbar jag i ett år innan jag söker, eller söker jag direkt till hösten.?
Det är ett stort frågetecken just nu, H vill att jag ska jobba så att vi kan bygga upp vår ekonomi först och det låter faktiskt klokt men sen är jag orolig för om jag orkar med att plugga sen efter att jag har jobbat..? Usch vad svårt..
Allt går så snabbt just nu!
Åhh usch det går inte alls bra, har ingen fantasi om hur vi ska börja på rapporten eller någonting..! Står helt stilla.
Skriver mer sen kära vänner..=)
Loove// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0