Skyltar till DAG X klart!!

Heej på er!
Jaa nu är även skyltarna klara till DAG X imorgon, vi ska ju bygga upp montern imorgon kväll och alla skyltar och allt som vi ska ha där ska in och sättas ihop, inte smyckerna dock, vågar inte riktigt ha dem där!
Åhh lite lättare i huvudet nu i alla fall..=) Men det är mycket kvar ändå, nationella imorgon vilket inte känns så himla bra just nu.
Snart ska jag ha naturkunskap sen svenska och mentorstid, avslutar dagen med engelska=)
Bästis kommer idag också och hälsar på.. Myss!!

Det blir till att gå en runda, laga lite mat, ge hundarna och sen plugga svenska..
Såg också att det behövdes diskas idag, var ett berg på diskbänken igen, men om jag har tur så kanske H har fixat det innan jag kommer hem..=) Hoppas Hoppas!!

 

Min dag kommer faktiskt vara ganska lugn..=) det gillar jag..!!

Imorgon blir det till att komma upp med ett glatt humör och full av energi för det behövs verkligen!!
Hej och håå=) hah
Men nu ska jag snart på lektion så ni får ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll..=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0