Stress veckan är här!


Jaha nu är måndagen snart över och det är snart dags att duscha och sen mysa lite med H=)
Denna vecka är den hårdaste och mest stressande vecka av alla veckor jag har gått i skolan tror jag.

Måndag: Faktiskt ganska lugn i alla fall, gjorde lite skyltar till DAG X mässan på Torsdag, blev faktiskt riktigt snyggt, Thilda hjälpte mig, skrev lite på rapporten med Thilda... På Organisation och Ledarskap lektionen kollade vi på film med Stefan och Krister, rolig faktiskt.. Hem och äta lite, gå en runda och sen vidare på gympa..! Åkte till affären och handlade, gav hundarna mat hemma hos mamma och Lisa..=) Nu sitter jag här och har egentligen lite städning att ta igen, men men det får vänta.. Ibland kan man faktiskt ta en sak i taget.!

Tisdag: Först är det skola från 10.20 då jag har bild och ska fortsätta med skyltarna. Slutar kl 16.00 för jag har engelska igen nu och det ganska roligt faktiskt..! Efter skolan blir det hem och springa eller gå en runda. Laga lite god mat och sen blir det till att plugga lite till Nationella Proven i Svenska..=/ Usch..

Onsdag: Börjar 8.00 med Nationella Prov i Svenska fram till 13.00, efter det blir det idrott och simning..=)
Efter det engelska till 16.00 och sen hem och byta om en snabbis och sen vidare till Växjö för att bygga upp vår monter..
Är i stan mellan 17.00-20.00, men om det är så att vi blir klara tidigare kan vi åka hem..=) Hoppas på en tidig kväll.

Torsdag: DAG X mässan i Tipshallen.. VÄXJÖ=).. Ska vara där inne vid 8 tiden och göra klart det sista i monter, vid 10.00 öppnar mässan så jag hoppas ni kommer och handlar och titta på oss och vår monter..=) Leta efter namnet Pearls for Girls! Mässan håller på fram till 15.00 och då ska vi ta ner montern och sen vidare ner till Folkets Park och ha prisutdelning..=) Kommer nog bli en riktigt rolig och mysig kväll, får bara hoppas på fint väder.=) Sen blir det hem och sova!

Fredag: Skola från 8.00-12.00, skriva klart rapporten och lämna in den..! Jobba mellan 15.45-20.15 på Matöppet!
Kanske blir lite party på kvällen för att lugna ner sig..=) haha!

Lördag: Party....Weeeiii!

Söndag: VILODAG! veckan efter är det PÅSKLOV..=) vilket menas med jobb och plugg..=)

Hoppas ni har haft en bra helg=) och ha en fortsatt trevlig kväll=)
Skriver mer imon..
Loove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0