Syster på nattbesök

Nu är det sen onsdagskväll och jag behöver inte sova själv i natt=)
Syster är hos mig i natt och det är faktiskt roligt att ha sin syster här någon gång..=) Vi ses ju inte så ofta även ifall vi inte bor så långt ifrån varandra..
Vi har kollat på Grey's Anathomy och nu kollar vi på Dirty Sexy Money bara för att det inte finns något annat att titta på..
Tydligen så kanske det blir att titta på en film eller nått, verkar inte som om hon vill gå och lägga sig ännu..=) haha!




Min syster Lisa =)

Nehe mina vänner imon blir det: stan- studiebesök-skyltning
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon, tänkte även ta med kameran så ni kan ju titta på min bilddagbok imon
och om ni har tur så kanske det finns lite bilder där..=)
Loove // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0