Usch vad tiden går fort!

usch sitter och skriver lite på projektrapporten och jag märker att det verkligen inte är så lång tid kvar tills den ska inlämnad.. Nästa vecka på fredag är sista dagen, och vi har mycket att skriva innan den är klar, det känns som om vi bara har börjat..! Vi håller på med en stor enkät som vi ska skicka ut till alla handelsklasser för att vi ska se vilken av våra skyltningar som var den bästa..=) Det ska blir intressant faktiskt..!!
Usch det går verkligen snabbt fram nu.. Vill inte..!!
Bara och bita ihop och bara sträva framåt och göra så gott man kan helt enkelt få vara nöjd med det man får..!!
Snart ska jag ha naturkunskap, sen svenska och mentorstid..=) Jag har utvecklingssamtal idag också, hoppas på det bästa.. Sen slutar jag..=) Göttans ska hem och gå en runda och sen ska jag laga tacopaj..=) Gott Gott..!
Ska hämta B i Vislanda idag också, vi ska umgås lite och snacka=) Trevligt var ett tag sen man träffade henne faktiskt.!

Ikväll blir det desperate Housewives=) Längtar
Men men ni får ha en bra dag så hörs vi senare ikväll..
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0