Vanlig Torsdag

Nu sitter jag och Henke vid tv:en och kollar på Criminal Minds och detta programmet är verkligen läskigt..
Det handlade om en kvinna som hade blivit kidnappad och sen mördad.. Mördaren tvingade sina offer att städa upp efter sig.. och han gjorde det för att hålla sin mamma levande.. Usch hur tänker man egentligen, varför inte bara söka läkarhjälp ? jaja konstiga människor det finns..

Det har fakitskt varit en helt vanlig torsdag utan några som helst konstigheter =) 
Studiebesöket på Växjö Flygplats var jätte roligt och de som informerade oss om platsen hade rolig humor och skämtade hela tiden och det gjorde allt mycket roligare och man ville lyssna mer och mer.. Intressantare blev det också.
Jag och Thilda har även hämtat kläder från HM nere i stan för att skylta i skolan och det gick också bra=) Mycket fint blev det.. Lägger upp bilder imorgon när jag är i skolan och när den är klar =)..

Sen åkte vi in till stan och kollade lite på porslin och annat smått och gott på City Gross och vi hittade faktiskt lite saker som skulle passa till den nya lägenheten men det kanske blir IKEA istället..=) Kanske är lite bättre priser där också..
Efter det körde vi ner till stan för att hämta Jesper, sen körde vi hem och tittade lite på TV..=) Inget bra på tv så jag och Becka spelade Skitgubbe tills det att vi skulle köra hem Becka och Jesper =) Roligt hade vi i alla fall..

Imorgon blir det skola- middag- sola- jobba- Dricka =)
Hoppas på en  bra fredag i partystaden VÄXJÖ..=) haha!!



 Här är jag =)


Ha en bra kväll och sov gott

Loove// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0