Väntar......

Sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan ha min sista lektion..!
Nu är det ju bara 40 minuter kvar och jag har suttit här i ca 1 timme nu och då himla roligt är det faktiskt inte!
Har varit inne och kollat på en massa bloggar idag, och jag kan inget annat än att bli avundsjuk på dem, alla kan verkligen köpa fina skor, kläder och smycken.... Hur kan man ha råd med allt?
Det finns ju så mycket som jag vill ha, men det finns alltid ett problem och det är ju självklart pengar!!
Finns inga pengar för sånt just nu, får vänta till nästa löning!
Måste spara pengar till den nya lägenheten som vi flyttar i slutet av Maj..=) Det kommer bli TOPPEN..!!
Vi flyttar precis innan jag tar studenten, och kan verkligen börja mitt nya liv.. På riktigt!!
Det ska bli så roligt och skönt allt kunna få sitt eget och få göra om det till något som både jag och H gillar!
Tänk vilja "fester" vi kommer att ha, tänk vad bra det blir för katten och att det är en större lägenhet..!
Det älskar jag mest, det är en mycket strörre lägenhet..!
Ni kan få se bilder på den gamla lägenheten samt den nya, så förstår ni också vilken skillnad det är i storleken.

Jag har kommit på mig själv att jag inte tar mitt mortionsliv på allvar längre! Jag förstår inte varför?
Innan var jag ute och gick varje dag, förrutom onsdagar då jag hade gympa sent på kvällen och slutade sent i skolan.
Men nu när jag kommer hem tidigare finns varken lusten eller vilja att ut och gå.
Men jag kanske ska börja med att tänka på vad jag stoppar i mig för mat, och sen ta sakerna lite i taget!
Vet ni varför man tappar motivationen?
Jaja men jag ska i alla fall ut och gå idag, även om jag inte känner lusten av det just nu!
Kommer hem vid 15.30 ungefär och om jag går en runda med en gång tar det ca 20-30 minuter och då hinner jag äta innan gympan börjar vid 17.15!
Mitt liv är en kalender! Allt måste jag planera, spelar egentligen ingen roll vad det är!
Men men ska försöka att ta en dag i taget och bara låta saker sker av naturen!

Ni får ha en bra dag, så hörs vi senare ikväll!
Loove/ Malin


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0