Allting har förändrats!

Ja nu vet jag inte vad jag ska göra, allt verkar ha förändrats, är inte alls lika glad när jag tänker på er!
NI försvinner ur mitt minne och det sårar mig något fruktansvärt!
Vill verkligen bevara er i mitt minne, men det känns som om inget jag gör räcker till..! Orkar inte bry mig längre!
Finns några få vänner som jag kan prata med och det är jag glad för, så tack till Er<3
Men nu är det slut på denna skiten, för jag orkar verkligen inte bry mig längre, jag ger och får inget tillbaka, så känns det!
Men det kanske förändras igen vem vet?
Just nu är det skit, inget skit om skolan längre, för nu har jag ett prov idag och sen en muntlig redovisning i engelskan!
Snart är det STUDENT och fy fan vad jag ska ha det roligt med mina vänner och familj <3
DET KOMMER BLI EN UNDERBAR DAG!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0