Är trött på allt!

Jag vaknade med sprängande huvudvärk, och jag tänkte att jag kanske skulle stanna hemma idag, men nej då jag gick upp drack en kopp kaffe och åt två mackor..!
Kände inte av huvudet alls sen, men nu har det kommit tillbaka och jag mår illa.. Det kanske är min kropp som säger ifrån nu och att jag kanske ska ta det lugnt och göra saker för mig själv..
Jag har verkligen ingen ork till att göra någonting, men jag är glad att jag ska ha svenska uppsatsen idag sen får jag se om jag åker hem eller inte, har bara engelska sen till 16.00 och jag vet inte om jag orkar jobba då. 
Jag vill bara hem till min säng och mysa med Rambo..! 
Vi ska ju ändå jobba med vår stora uppgift i engelskan och det kan jag göra hemma, jag gör det bättre om jag får vara själv och ta det i min egna takt.. ! Jag åker nog hem, JappJapp! så får det bli. 

Nu till något annat jag tänker på, min familj finns fortfarande i mina tankar och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vad jag ska tycka eller vad jag ska säga, men det är väl lika bra att låta det vara tills studenten är över.. Nu kom jag på en sak till jag måste ju skriva ett tal om dem..=) Det ska bli ett bra tal har jag bestämt.. Japp, ska kanske börja med det nu..
Men men det får gå som det går helt enkelt.. Behöver min bästa vän just nu.. =/
Men nu ska jag dra, ska ha lektion snart.. Ha en bra dag det är solsken här.. Mee Like!
Loove/Malin


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0