Blivit en hel del festande!

Heej på er allesammans=)
Jag är lycklig, glad och uppspelt, vet inte varför men jag bara är det.. Åhh det känns underbart!
I torsdags var det fest i Grimslöv så jag, henke, emma och ola åkte dit och de drack medan jag var nykter, för jag mådde inte så bra under onsdagen och sen skulle jag upp och jobba vid halv åtta på fredagen.. hmm inte det roligaste men det blev roligt och jag hade mycket att göra.. Min chef gör det mycket roligare..=)
Igår blev det en fest här i lägenheten alla var glada och det var på topp helt enkelt=) Trodde jag inte kunde ha så kul utan Bästis men det gick som det gick.=) träffade en kompis från tiden på Vislandaskolan, mycket trevligt var det..=)
Kom lite folk som jag inte trodde skulle komma men det blev en lyckad fest och en lyckad kväll helt enkelt..=)
Här kan ni se hur roligt jag hade det..=) Jag och Ola visade vår dans, som vi är helt klart bäst på..=) haha!



Snart blir det Evas och sen ska jag hem och sova, imon ska jag jobba igen men jag börjar inte förrän vid 14.45 så det är ju lugnt..=) haha!!
Ha en trevlig kväll, så kanske jag skriver mer imon..=)
By the way, jag har städat hela lägenheten idag, dammsugat och torkat golven.. Och jag och Henke har varit och slängt massa skräp och varit i gamla lägenheten och hämtat lite saker i källaren, sen ge hundarna mat hemma hos Mor och Far..=) Det har varit en bra dag..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0