Dagen har varit bra!

Hej och god kväll alla sötisar!

Jaa vad kan man säga om dagen, den började långt ner i havets botten, men sakta men säkert har jag börjat simma upp mot ytan och det bra! Det tog nästan hela dagen att vänja sig vid tanken och att orka göra de saker jag hade planerat..
Men det gick till slut..=)
Eftersom jag inte hade någon skola idag, kunde jag stiga upp sent, eller det blev vid 9.45, skönt behövde verkligen det!
Stackars Becka som skulle till skolan dagen efter, men det fixade du galant och en liten söt lapp lämnade du också! Sweet!
Efter jag hade ätit frukost började jag plugga lite smått med ledarskap och organisation som jag har prov i på måndag!
Om jag fixar detta provet också får jag MVG i kursen, vilket är mitt 9:e MVG så här långt på gymnasiet..=)
Känns härligt!
Sen gick jag över till Svenska B där jag skrev ihop alla mina anteckningar om den svenska språkhistorian, som jag ska skriva en uppsats om på tisdag..=) Hoppas verkligen det går bra, vill ha bra betyg där också såklart..
Sen väckte jag Henke vid 14.15 och då gick han upp och gjorde frukost och jag gick en runda..=)
Blev inte så lång eftersom jag vet inga bra stigar i Vislanda ännu, men får kanske några råd senare..=)
När jag kom hem skulle Henke gå in i duschen och jag skulle köra till Grimslöv för att städa lite i lägenheten, vilket inte blev så mycket, jag dammsög och torkade av frysen och kylen.. Henke hade varit så smart och stängt av elen till dem så det var vatten i varje låda plus mat kvar, så det var bara att kasta..=/ tråkigt men det var inte så goa saker kvar ändå..
Lax usch det gillar inte jag..!
Efter det körde jag hem till mamma och Lisa.. Vi pratade om studenten som är om exakt 3 veckor imorgon..=)
Åhh vad spännande det kommer bli.! Men det är lite läskigt också, man vet ju inte vad som händer eller vad man ska göra efter?

Nu sitter jag vid datorn och ha lite lugn tid för mig själv för Henke har kört iväg till Grimslöv för att hämta något verktyg som han behövde för att få upp det sista..=) Plus i kanten till honom!
Sen blir det att öva lite på naturkunskapen och sen sova, ska upp kl 6 imorgon så behöver lite sömn..=)
Men ni får ha en trevlig kväll allesammans så kanske vi ses imorgon=)
Loove/ malin

Min bästa vän och moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0