FLYTTAT!

Jaaaa mina vänner nu har jag äntligen fått tummen ur röven och tagit alla saker och flyttat till Vislanda med HenkePenke<3

Det var en rolig men jobbig helg, fredagen jobbade jag och sen umgicks jag med Becka och Jesper på kvällen.
På lördagen jobbade jag och sen blev det lite festande tillsammans med Emma, Becka, Ola, Jesper och Henke hemma i den nya lägenheten, lugn mina vänner det var ingen riktig inflyttningsfest..=) den kommer senare!
Söndagen var ett stressmoment i sig, först våruppvisning på Skatelövs GF, sen lunch med alla ledare och några styrelsemedlemmar sen till lägenheten och städa och byta om för att sedan dra och jobba..=)
Jobbig dag!

Idag är det skola och sen blir det hem och fortsätta ställa iordning saker och lite så, sen till Grimslöv och hämta andra saker som vi har glömt i den andra lägenheten..
Syster kommer på besök idag också, hon ska sova hemma hos mig i natt.=)

Ha en bra dag mina vänner, ska snart gå och röka..=) sen har jag bild!
Loove/ Malin
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0