Håller på att flytta!

Heej!!

Än så länge har det varit en riktigt underbar dag=)
Började morgonen med nationella prov i Engelska B som gick bra, hoppas jag i alla fall trots att  jag hade så ont i magen så jag skulle kunna ha spytt..!
Efter skolan körde jag hem och började hjälpa min gubbe med att packa ner lite saker och sen körde vi till Vislanda för att lasta av i lägenheten..=)
Nu sitter jag vid datorn och har en liten rast och gubben sitter framför tv:en och kolla på något underhållsprogram tror jag!
Sen ska jag jobba och efter jobbet blir det hem och kolla på Hockey, Sverige spelar ju idag =)





Kommer bilder på den nya lägenheten i helgen kanske=)
Hoppas ni får en trevlig kväll=)
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0