Håltimme till 14.00

Åhh vad jag hatar håltimmar... Varför ska det finnas något som kallas håltimme, och varför kan man inte fylla ut lektionerna mer så att man slipper sitta här till 16.00 bara för att man har två ynka lektioner kvar..=/ Blir så trött..
Jag skrev ju innan att jag planerade på att åka hem efter svenskan men så mötte jag engelska läraren och jag fick så dåligt samvete, så det blir nog att jag stannar till fyra i alla fall..
Men men får väl se vad som händer, jag kanske kan göra engelska uppgiften nu så att jag inte behöver vara där, komplettera lite kanske..=) Det skulle vara bra..
Jaha mina vänner hoppas allt är bra med er annars, det är inte så fint väder längre..=/ tråkigt..
Hoppas bara att det blir fint på torsdag då ska Mia fotografera mig kanske till mitt studentkort..=) Mee like!!
Det kommer bli så himla snyggt, jag, min klänning och min fina studentmössa, ni anar inte hur stolt jag är över mig själv.. och för första gången i mitt liv har jag blivit skoltrött, tro det eller ej men så är det..!
Vi får väl se vad som händer helt enkelt, denna helgen kommer nog bli bra, imon blir det kanske inflyttningsfest i storstaden..Hahah!!
På torsdag grillfest i Grimslöv och på söndag jobbar jag på Matöppet..=) haha!!
Det blir nog en bra helg trots allt om inget dumt och tråkigt händer förstås..!!
Ni får ha det bra..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0