Hur ska man förklara hur man känner och tycker?

Det snurrar fortfarande i mitt huvud, alla dessa tankar på er och vad du har gjort mot oss..
Jag kan verkligen inte beskriva hur jag känner, men det enda jag vet att jag känner något som klumpar sig i magen så att jag får ont i den och mår illa varje dag från det att jag vaknar till det att jag ska sova.

Inte nog med att det är det som snurrar, det finns även tankar om skolan och vad jag ska göra efter skolan?
Allt verkar bara vara ett STORT frågetecken som jag verkligen inte har något svar på..
Det enda jag har svar på och som gör mig lite glad i alla fall är att vi snart ska flytta till Vislanda, men jag kommer alltid bli påmind om vem som bodde där innan och det är verkligen inte det roligaste... Önskar att det hade varit någon annan än du som fick lämna jordelivet så tidigt...Det är verkligen orättvist och borde inte få ske....Grymt!
Flytten skulle bli en rolig sak och det är det verkligen, men det känns inte så roligt just nu..
Innan längtade jag till att vi skulle flytta och det gör jag nu också till en viss gräns men det enda jag är rädd för är att jag alltid ska bli påmind om dig. ..

Men som man har lärt sig, det är ju så att man kommer alltid att göra misstag och man kommer alltid lära sig något utav dem.. I vissa fall..! Det tror jag att vi måste lära oss tidigt, det finns rätt och fel, men man kommer alltid att göra något fel eller säga något som inte passar in, men vi lär oss och det är inget fel på oss om det skulle hända något snarare tvärtom vi är människor, vi får göra fel, vi får göra misstag.. Annars är vi inte människor med känslor..!
Jag behöver verkligen koppla av och ta det lugnt, tänka på mig själv och inte bry mig om andra..!
Jag behöver ha ett liv och nu ska jag försöka leva det som jag vill..

Jag önskar verkligen att allt kunde vara som vanligt!
Men det kommer det inte att bli längre!

Bad things happen,
But we have to stand up and face the reality!
 There are no exit doors in life.


Kommentarer
Postat av: janna

finns här stumpan.. de vet du:) vi kanske ska gå i samma klass igen ju:D

2009-05-11 @ 11:00:49
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0