Min dumma nöt!

åhh vad jag blir irriterad på mig själv.
Jag hade precis skrivit klart om Agatha Christie och tror ni inte att jag stänger ner det och sen hittar jag inte det på skrivbordet och inte på USB-minnet, nej då...
Malin har ju varit så himla smart och inte sparat ner det på skrivbordet så nu får jag skriva om allt igen och jag måste hämta dokumentet från skolan..! Åhhh varför är jag såå klantig.. Idag har inte alla indianer i kanoten..!
Nu är jag irriterad så nu måste jag ut och ta en cigg och lugna ner mig lite tror jag annars får jag väl ett utbrott på stackars Henke..=) hihi!
God kväll mina vänner, hoppas ni lyckas bättre än vad jag gjorde med mitt pluggande..
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0