Nu är flytten nära!

Hej på er!

Denna månaden började inte bra, men igår blev det lite ljusare..
Vi var i Vislanda och skrev på vårt hyreskontrakt så nu är det klart för att flytta in =) Det strävar vi efter just nu!
Vi har ganska mycket saker som vi behöver fixa och göra innan vi flyttar, men vi ska försöka vara färdiga till nästa helg hoppas vi i alla fall..=) Sen kommer vi bo i Vislanda och inte i Grimslöv!
Efter ett tag kanske det till och med blir inflyttningsfest =) haha härligt!
Lite jobbigt är det, eftersom det är ganska mycket i skolan nu innan studenten, åhh vad jag längtar men ändå inte!
Men men, jag ska snart gå och ta en cigg, sen vid kvart i ett ska jag ha bild och då ska jag måla på min tavla..=)
Den kommer nog bli fin hoppas jag, inte för att jag är så bra på att måla men men, det får gå som det går..
Efter skolan blir det till att kolla i källaren lite och se vad vi ska spara och vad vi ska slänga.! Det är roligt!
Men men nu ska jag plugga lite sen ska jag på min sista lektion!
Men ni får ha en bra dag=)
Loove/ Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0