Plugg, Plugg, Plugg

Jaa vad kan man säga, just nu är det bara plugg som gäller samtidigt som jag har tvätt i maskinen..
Henke sitter och spelar krysslåda och jag sitter vid datorn och pluggar och roar mig lite, det får man göra.! =)
Han ska göra mat senare, det skulle vara något med ris i alla fall, mer vet jag inte..!
Ikväll blir det lugnt och ska gå och lägga mig tidigt för att orka med morgondagen, speciellt bilden..!
Behöver inte sova själv i natt trots allt, henke ska jobba dag imorgon istället, bra för mig..=) Smile :*)
Jag har tänkt på en sak, varför förändras allt ibland till något som man inte är förberedd på?
Är det meningen att man bara ska låta det va och ta det som det kommer?
Finns det något rätt eller fel?
Usch dessa frågor gör mig förvirrad helt och hållet..! Inte bra Malin!
Snart är det slut på skolan och allt pluggande, har ju en uppsats imorgon i Svenska B och sen ska vi ha en munlig presentation i Engelska om en känd författare jag har valt Agatha Christi för hon är så himla bra..=) Älskar hennes böcker. speciellt Poirot och Miss Marple=) Loove.
Men men ska fortsätta plugga nu så ni får ha en trevlig kväll så kanske vi hörs senare om jag har något att skriva eller så hörs vi imorgon, då ska jag berätta hur det gick på uppsatsen..=)
Loove/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0