Sitter inne och pluggar!

jaa mina vänner ni läste rätt, jag sitter inne och pluggar när det är så fint väder ute.. Fy på mig..!
Inte ett moln på himlen men det blåser kallt ändå, konstigt..=) haha!!
Skriver till provet i organisation och ledarskap som är på måndag, ska försöka blir klar med det idag så jag har några dagar på mig att träna..=) Sen behöver jag plugga me engelska uppgiften som ska vara klar om 2 veckor, men det är en stor uppgift och det tar mycket tid, så det behövs göras snarast, så jag kan lägga det bakom mig sen..=)
Jag ska även träna på mitt Svenska B prov som är på tisdag, då ska jag skriva en uppsats om språkhistorian som ni kanske redan har läst i mitt förra inlägg..=)
Men men nu ska jag göra lite kaffe och sen gå ut på trappen och ta en cigg, känner att jag behöver det nu..=)
Hoppas ni har en skön och solig dag, gå ut och njut av det fna vädret vettja..=)
Loove/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0