Snart dags för studiebesök!

Jaa jag har tråkigt, det finns verkligen inget jag kan göra sålänge medans jag väntar..=/
Jag vill inte vara i skolan, jag vill hem och leka med Rambo och ta det lugnt..
Orkar verkligen inte åka till Växjö, men det går väl inte att ändra på det nu tyvärr,...=(
Vi ska inte åka förrän vid 11.25 och det är så tråkigt och bara sitta här vid en data och se dum ut.
Jag blev klar med min engelska uppgift nu istället så jag behöver inte göra det hemma sen=)
Skönt!
Nu har jag en inlämning kvar och en muntlig redovisning kvar i engelska B och det är det bästa, jag är snart KLAR med allt och jag får äntligen koppla av..=)
Det ska bli såå himla skönt..!
Ska vara inne i stan till kl 14.30 ungefär sen ska jag åka hem och leka med katten och Henke=)


     Bjuder på denna haha=)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0