Tillägnat mina Bästa Vänner!

        Becka Holmqvist

Becka, vad skulle jag göra utan dig? Finns så mycket jag skulle kunna skriva
om hur du är och hur mycket du betyder för mig.
Du finns alltid där för mig och du säger alltid vad som är bäst för mig och
jag vet att det kan vara jobbigt för dig ibland, men du gör ett kanon jobb och
du lyckas göra mig glad och får mig att skratta, du är en solstråle och en ängel
i människokläder.. Älskar dig min bästa vän<3




     Mimmie Nordahl, Joanna Eliasson och Mathilda Bergvall






Ni tjejer är de gladaste tjejerna jag vet, ni gör min skoladag värdefull och ni gör så att jag orkar stiga upp på morgonen
för jag vet att om ni är i skolan kan inget gå snett, vi har varandra och alla vet allt om varandra..
Vi behöver aldrig skämmas över att säga saker till varandra, då skrattar vi bara och ger råd, eller det är mest Joanna som är den kloka och kan ge de bästa råden..=) Ni är underbara alla tre och vi fyra är nog de enda som kan få ett sånt gäng fullt med olika personligheter att fungera .. Vi är helt klart bäst..!
Nu är ju tiden snart slut och studenten kommer snart ifatt oss, men inte ska vi sucka för det, vi har fortfarande varandra och vet vilka nummer alla har så det är klart att vi kan fixa detta.. Mimmie du kommer klara dig fint och du har ju oss..!
Inget gör en starkare än sina vänner, och när man väl behöver dem finns de alltid där och vi ska vara det tjej-gänget..
Tänk er sex and the city =)  Vi ska bli de nya tjejerna där eller? Haha!! Tack för att ni finns och förgyller min dag i skolan, utan er hade jag inte klarat av det..<3

Kommentarer
Postat av: janna

hahaha fan va söt du är älskling!<3 älskar dig stumpan.. du är helt underbar och mycket starkare än du själv förstår.. allt kommer lösa sig Malin!<3

2009-05-11 @ 10:59:31
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0