Torsdag menas med plugg dag!

Hej på er!
Jaa eftersom jag är ledig på torsdagar har det varit min pluggdag, idag har jag bara pluggat engelska B..
Jag har även hunnit med att städa ur den gamla lägenheten riktigt och hämtat de sista sakerna som var kvar där så nu ska den bara bli besiktigad sen är det ur Världen.. Tack och lov..=)

Nu ska jag tvätta några maskiner och sen ska jag titta på Bröllopsduellen..=) hihi!
Henke kommer nog hem vid fem tiden så vi får väl se vad vi hittar på ikväll, imorgon börjar jag vid 8.00 och slutar vid 09.15 då ska jag sola och sen ska jag åka hem och äta lite innan jag ska köra till frisören..=) Yeeahh, vet fortfarande inte hur jag ska göra med håret? det är så svårt ibland särskilt nu innan studenten..=)
Men men nu har jag så ont i ryggen att jag behöver nog gå och röra på mig lite..
Ha en bra dag kära få läsare!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0