Vad hittar man på i Vislanda?

Heej och god morgon allihopa=)

Igår var det en bra dag, började med skolan som inte var så himla roligt särskilt inte bilden..=( tråkigt!
Sen åkte jag hem med BUSSEN för en gångs skull, tänkte att det kanske är lite bättre och ekonomiskt om jag tar bussen till skolan nu när jag har flyttat till Vislanda..=) Duktigt!
När jag kom hem plockade jag undan det mesta av kartonger och hängde in alla kläder i garderoben och tog ner smutstvätt i källaren till tvättstugan..=) så nu kan man gå igenom hallen och in i köket.. haha!!
Sen kom min kusin från Göteborg och hälsade på, har inte träffat henne på jätte länge så det var roligt att få prata lite med henne och hur hon har det i den stora staden..=)
Sen gick jag och syster och handlade lite mat, det blev tacos till kvällsmat..=) Mycket gott och tack älskling för maten!

Sen blev det lite plugg och tv-tittande sen var det dags för henke att börja jobba och jag gick och la mig =) Syster somnade i soffan så jag fick väcka henne så hon inte skulle glömma att ta bort sminket och borsta tänderna..haha!!=)
För att sammanfatta dagen var det en bra dag och allt som hände=)
Nu börjar jag snart min första lektion som är BILD..=/ usch är inte kul alls..
Sen blir det hem och laga lite mat kanske, sen till grimslöv och städa lite i lägenheten och sen träffa pappa lite kanske!
Plugga behöver jag också göra idag, sen ska jag sova själv i lägenheten..=( usch inte roligt alls.
Ni får ha en bra dag!
Loove/ Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0