Varför ska detta hända oss?

Det är så orättvisst att det ska hända oss, det som jag trodde var så perfekt och som trodde att allt var som vanligt..
Sen från ingenstans är det inte som jag trodde, det är förbannat jobbigt och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka, känna eller säga..!
Vad ska man göra?
Det verkar som om det inte finns så mycket man kan göra, men ändå får man frågan:
- vad tycker du?

Och jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska tycka, det är jobbigt att ens tänka på det kan man säga så eller?
Jag vill ha mitt liv tillbaka tillsammans med er och att vi var den glada lyckliga familjen igen..
Allt känns verkligen meningslöst, skolan är uttrist och bara skitarbete hela tiden, lägenheten behöver en makeover med möbler och fina saker och sen familjen som håller på att splittras...! Mitt huvud är som en fotboll just nu, det finns så mycket tankar om allting och ändå kan jag inte få fram vad jag känner eller tycker. Är jag dum i huvudet eller?
Jag vill att det ska vara som innan, att allt var bra och ingen hade planer på att flytta, arbeta eller studera någon annanstans i detta land men så kommer det bli och så är det..! Jag är den enda kvar som kommer representera vår familj på kalas, fester och andra aktiviteter.
Varför ska jag behöva vara själv?
Det känns som om hela mitt liv håller på att rasa bit för bit och jag ändå får jag hjälp av tre personer, som verkligen för allt de kan för att hjälpa mig igenom detta.. Tack<3
Men hur mycket stöd jag än får saknas det något och jag vet inte vad det är.?

Nhee nu har jag uttåkat er till max med mitt snack om mina problem..!
Jag ska snart börja plugga hade jag tänkt och ta en lugn dag hemma..=)
Ha en bra dag sötnosar!
Loove/ Malin



Kommentarer
Postat av: Janna

ibland får man tänka på vad som är bst för varoch en och inte för gruppen.. alla måste få växa och utvecklas som personer.. de är inte alltid allt blir som de en gång varit.. men i sånna här lägen kan man inte vara egoistisk.. alla kommer inte alltid bo under samma tak.. men ni hr väl ändå samma plats i varandras hjärtan? man får ta sig tid förvarandra även om de är många mil imellan..

2009-05-17 @ 08:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0