Dags för fredagsmys!

God morgon på er!

Vaknade för en timme sen ungefär av att H ringde.. Typiskt när man får sova hur länge som helst men det var väl lika bra antar jag.. :)
Igår åt vi pizza så det fick bli frukost idag och efter det en kopp kaffe.. Alltid lika gott med kaffe på morgonen.
Idag ska jag städa här hemma och göra iordning, på vissa ställen i lägenheten ser det för ***ligt ut..
Diska behöver jag också göra, jag får göra allt detta idag för att jag måste vara hemma med Rambo efter kastreringen igår.. Han har en tratt på sig för att inte hålla på med såren. Så det gäller att hålla koll på honom.
Han ska snart få sina mediciner och örondroppar. Hoppas jag klarar det själv..
Sen när H kommer hem ska jag hem till huset och köra pappas saker hem till farmor och farfar. Innan dess ska jag hinna hämta lite kartonger på ICA. Hoppas de har några idag..
Det kommer bli en lång dag men mycket att göra.. Ska ju för tusan hinna plugga också..
Jaja men som ni kanske förstår så kommer jag inte blogga mer förrän kanske senare ikväll...
IDOL är ikväll vilket jag kommer sitta fastklistrad till.. Kommer ni?

Ha en bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0