En fin vän på besök!

Hej på Er!

Idag vaknade jag av att alarmet startade vid 09.00 men jag tryckte av det och sov en liten stund till..
Sen ringde mamma och sa att de skulle snart komma och hämta mig för att åka till Alvesta.
Jag och mamma skulle sola och sen skulle de till stationen och åka upp mot Norrköping och Uppsala.
Tråkigt att jag får vänta en vecka nu innan de kommer hem igen.
Nästa helg är näst sista helgen i huset och då ska allt tömmas och sängarna ska bort, så mamma och Lisa kanske får sova antingen här eller hos Morfar :)
Emilia var nyss här och pratade lite med mig och vi åt hennes goda bullar och drack lite te :) Mys!
H är ute och spelar golf idag igen, så jag får vara hemma med Rambo. Men sen ska jag till huset och ta kort på ett linneskåp som vi ska försöka sälja på Blocket.se

Men men annars idag blir det plugg, plugg och åter plugg.
Ha en trevlig och lugn söndag :)
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0