Förkylning!

Gammal bild!

God dag!
Jag var i skolan idag mellan 08.30-12.00, vaknade med en rinnande näsa och dunkande huvudvärk.
Så nu är jag genomförkyld, visste att något var på gång.. Kroppen säger ifrån nu det vet jag att den gör.
Men jag kan ju inte bara sitta stilla hela tiden, något måste jag ju göra men så fort jag gör något dunkar huvudet och näsan börjar rinna ännu mer särskilt om jag ligger i soffan..
Men men, jag kollar på Harry Potter och den vises sten.. Älskar de filmerna.. Har alla nu förrutom Halvblodsprinsen, vet inte när den kommer ut på DVD.?
Skulle egentligen åkt på ljusparty ikväll men jag vill gärna inte smitta alla andra där så jag fick ställa in det..:/ Typiskt.
I skolan hade vi arbetsmiljö och vi kollade på en film som heter "the 11th hour" det var faktiskt en riktigt bra film med ett bra budskap. Vi förstör vår miljö och vad olika forskare tror och vet orsakerna till.
Men men man måste se den för att förstå.. Rekommenderar denna till alla företagare.. Viktig information, speciellt till industriföretag.. Men även oss konsumenter.

Jaja men ska kolla på Harry Potter nu, ha en bra kväll..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0