Hemma hos mamma själv!

God middag :)

Nu sitter jag hemma hos mamma och packar ner lite saker som vi ska skänka till Röda Korset..
Det är så mycket saker i detta hus. Tur att vi redan har gått igenom källaren, mellan avdelningen och vinden.
Det var säkert upp mot 80 kartonger som vi skulle gå igenom.. Puuh
Men nu börjar mer och mer försvinna särskilt i mitt rum, där står det bara en lampa och en säng kvar.

När jag är i huset själv tänker jag mycket på hur det har varit att bo här och att ha vuxit upp här.
Det känns konstigt att huset är sålt och jag kommer aldrig komma tillbaka till det..
Detta är den sista månaden jag är här, sista gången jag får se mitt gamla rum, sista gången jag får springa i trappan upp och ner, sista gången jag dricker mitt kaffe eller äter här. Mamma och pappa kommer inte vara här mer, just nu vet de inte ens var de ska bo och hur det kommer bli i framtiden..

Ska man tro på ödet när det kommer till sådana saker eller ska man bara låta allt ske och ha sin mening?
Ibland förstår jag mig inte på livet..
Nhe nu ska jag fortsätta packa, ska på gympa sen vid 17.00 så det är nog bäst att sätta igång.
Mamma kommer inte hem förrän senare så jag ska försöka överraska henne med att packa in alla sakerna i bilen..:) Då kanske hon blir glad..

Ha en skön dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0