Julmarknad i Huseby!

Hello :)

Vaknade vid 10 idag, det var skönt att sova ut riktigt har inte gjort det på väldigt länge.
H åkte redan vid 06.30 idag för att spela golf med sina föräldrar, roligt att han får komma iväg lite med dem.
Jag har lite planer för dagen även idag. Snart ska jag börja plugga lite och sen ska jag dammsuga och plocka undan lite här och var i lägenheten. När man är själv och går runt i vår lägenhet kan jag inte sluta att tänka på allt jag skulle vilja förändra och göra för att få den snygga och välskötta lägenhet jag skulle vilja ha.. Brinner verkligen för inredning i alla dess slag och det kommer bli så roligt att praktisera i en inredningsbutik i tre veckor framöver.. :)

Idag skulle jag egentligen hjälpa mamma och syster med att plocka i huset men jag fick ledigt idag :)
Jag har varit och hållt på i huset hela veckan och idag behövde jag inte.. Det är ganska skönt men fortfarande känns det dumt att inte hjälpa till när det är ganska mycket kvar. Men som sagt någon måste vara hemma med lille Rambo.

I eftermiddag ska jag och syster åka till Huseby Julmarknad och det ska bli jätte mysigt.
En ensam stund med syster är också bra om man inte träffas så mycket, senare ikväll skulle jag och H egentligen på inflyttningsfest men eftersom Rambo fortfarande har tratt på sig så måste någon av oss vara hemma.

Hoppas ni får en trevlig och mysig lördag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0