Norway

Hejsan på Er!

Hoppas er Halloween helg har varit bra, jag ska inte klaga i alla fall. Har haft två inneboende här från i torsdags till igår. Mycket trevligt.

Igår åkte min Älskade till Norge för att jobba, han kommer hem på onsdag/torsdag natt eventuellt om de får alla saker som de behöver. Det är väldigt tomt och ensamt att vara hemma nu. Men ibland behöver man komma bort från varandra ett tag.. Man hinner sakna varandra och sen när han kommer hem så kanske det blir bättre, mindre bråk och mer tid till varandra:)

Skulle egentligen varit i skolan idag, men vaknade med dunder huvudvärk (idag, igen). Har haft huvudvärk i ca 2 veckor nu. Har ingen aning om vad det är för fel på mig, men det kanske är stressen som sätter sig där. Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, sommarstugan är såld, huset är sålt och vi måste ta bort massa saker, köra möbler, kasta saker, ge till Röda Korset, spara/skicka. Jag fattar inte hur mamma orkar med detta? Hon är verkligen stark. Jag har en SUPER MAMA..

Saknar Henke, men också min syster.. Vi har haft så roligt. Hon hade höstlov förra veckan och då gick vi igenom massa saker som t ex barnkläder sen vi var små.. Åhh vad man har varit liten. Går nästan inte att fatta.

Det var så länge sen vi gjorde något tillsammans så jag fundera på att ta med henne in till stan någon dag, där vi bara är tillsammans.. Hon och jag behöver det tror jag.. Eller om mamma också följer med..

Nehe mina vänner, nu ska jag titta lite på tv, duscha och sen kanske jag ska köra en runda till mamma och hjälpa henne. Hon är inte hemma men jag har lite saker jag ska hämta och samtidigt kan jag hjälpa henne med andra saker..

Varje medlem i en familj är värdefull, ta dem inte för givet!

Loove/Malin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0