Oj vad tiden går fort!

Hejsan på Er..=)

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen, har inte riktigt haft tid eller ork till det just nu...:/
Idag körde jag i alla fall och lämnade lite saker på Kupan här i Vislanda och det gick väldigt bra, de blev väldigt tacksamma av mina gåvor. Det var kanske 6 lådor och 2 sängöverdrag och 4 kuddar.. Mycket saker blir det när man rensar ut ett stort hus..
Efter jag hade varit där körde jag hem och gjorde iordning katt buren, skulle köra Rambo (vår katt) till vetrinären idag för att undersöka hans tass men det blev även lite spolning i öronen och kastrering.. Blir ganska dyrt men fick pengarna av min farmor och farfar.. Är det inte hur snällt som helst.. Älskar verkligen dem. Tack så hemskt mycket.
Så jag ska hämta Rambo vid 16.00 för då skulle han vara färdig men innan dess ska jag hämta pengarna..
Ikväll blir det ganska lugnt med städning och plugg. Självklart måste jag kolla till Rambo så han inte blir dålig eller liknande.. Men H är ju hemma också så det ska nog lösa sig.. :)
Livet rullar på för tillfället och snart är allt från huset ute och de nya husägarna kan flytta in..
Kommer kännas mycket konstigt det är ju ändå mitt hus, där jag har vuxit upp och där man var trygg..
Men jag och H har ju flyttat själva nu och det känns skönt att ha ett eget särskilt nu vid jul :)
Mysigt det ska bli att dekorera hela lägenheten till julen, det blir nog ganska mycket inköp på Lagerhause när jag börjar där nästa vecka..:) Det ska bli så roligt!




Ha en trevlig dag :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0