Something is wrong with me!

God morgon på Er..

Jag vaknade vid 08.00 men kom på att jag inte behövde stiga upp förrän vid 09.00.. Men naturligtvis kommer Rambo (katten) och ska rivas och bitas. Anledningen var den att han ville ut. Så jag släppte ut honom sen gick jag och la mig i soffan igen. Kan inte soffa i sängen när H är borta. Tomt och ensamt.

Idag skulle jag egentligen åkt till Ullared med min klass men eftersom ingen kunde ta min gympa grupp ikväll så kunde jag inte följa med. Men det kommer nog bli en bra dag i alla fall. Jag ska hämta lite lådor på ICA sen ska jag till mamma och packa ihop lite saker åt henne. Sen vid 17.00 har jag gympa fram till kl 18.00.
Sen frågade mamma mig om jag kunde hjälpa henne att ta ner datorerna på övervåningen efter gympan så jag ska dit sen igen. Hon behöver all hjälp hon kan få nu.
Även ifall jag mår konstigt, är trött, hängig, huvudvärk och orkar ingenting måste jag hjälpa henne med detta. Vi har inte så mycket tid kvar tyvärr.
Egentligen vill jag inte att det ska slut men ibland vill jag det också.. Bara för att man ska få kunna ta det lugnt lite.

Kanske hör av mig ikväll :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0