Städningen avklarad!

Yess!
Nu har jag dammsugit och torkat golven i hela lägenheten :) Va grym jag är ..
Väntar på att H ska komma hem från golfen så jag kan åka till syster och mamma.
Rambo ligger och sover som vanligt, hoppas allt läker som det ska och att han blir bra igen..
Nu är jag verkligen rastlös även ifall jag har gjort massvis idag ..
Jag har pluggat lite på en uppgift om Huseby, vi var där med klassen i tisdags på studiebesök och sen fick vi gå runt och titta lite på alla hantverk.. Riktigt fina tomtar och småsaker finns det..
Jag gillade starkt en adventsljusstake som de hade dekorerat med glitter.. Gjorde av betong tror jag det va :)
Väldigt fina, det dumma med vissa saker är att det är dyrare än det egentligen är. Men de lever ju på detta och vill ju sälja sina saker.. Det vill ju varje försäljare :)

Men mamma ringde nyss och de kör snart till Vislanda och lämnar lite saker så jag skulle åka med dem hem sen :)
Jag hoppas bara H kommer hem innan vi åker, hade gärna velat träffa honom en liten stund innan jag sticker iväg.
Ikväll får vi se vad som händer :) Gillar att planera men idag kan allting hända.. :)




Luggen har blivit lång så jag får ha den på sniskan nu :) Kanske får klippa den lite så jag kan ha den riktigt igen.
Eller kanske man skulle fråga sin kusin :)
Hej på Er!!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0