Är tillbaka till skolan!

Ja nu är jag tillbaka i skolan igen efter 4 veckors praktik, som har varit kanon..:)
Saknar dagaran där faktiskt, men nu får man kämpa på i skolan istället, mycket att göra nu innan man slutar!
Fick reda på att jag slutar den 7 december ev och börjar igen 11 januari..:) Helgen efter att jag har fyllt 20, vilket jag gör den 8 januari :) Me like!

Just nu äter jag makaroner och kolla lite på internet, men sen ska jag ha gympa med de söta flickorna :)
Efter gympan ska jag hämta en byrå hos mamma och pappa, jätte fin är den :)
Det kommer nog bli mycket saker i vår källare, men om Henke får bestämma kommer det inte in något mer.
Jaja men det var ungefär det jag hade att skriva idag och orkade skriva :)
Ha en skön kväll allesammans!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0