Baka bullar!

Idag ska jag baka bullar, visst låter det vuxet :)
Hittade ett recept på internet som jag tänkte prova men först behöver jag köpa lite fler ingredienser som saknas!
Frågade om inte min vän B ville baka med mig, men hon hade andra planer :/
Men min sambo kanske vill :) Hihi får fråga honom senare!

Ikväll händer nog inte så mkt, ska nog mest bara vara jag och Henke här hemma med lite film och popcorn/chips!
Det gick inga bra filmer ikväll på TV så det kanske blir att kolla på en som man redan har sett.. Lite trist men men!
Allt kan ju inte fungera haha:) Missade IDOL igår också. Typiskt!
Imorgon finns det så mycket jag ska se, Top Model, Ensam Mamma Söker och sen vet jag faktiskt inte!
Hahha jaa jag är en TV-nörd!
Henke åker till Norge imorgon på dagen så efter det blir det en runda till stan och sen hem igen och ta det lugnt och sakna ihjäl sig efter sin sambo som är duktig..

Kan inte någon umgås med mig??

Ha en bra dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0