En helt vanlig torsdag!

God morgon!

Uppe med tuppen idag, ibland kan jag bara inte sova längre. Men idag skulle Henke upp för att jobba och han hade ju tagit fram bröd, smör och ost så tänkte det var lika bra att äta frukost med honom:) Mysigt!
Kaffe hade han också gjort.. Tackar!
Vid 09.00 ska jag köra bort till Kupan och lämna lite böcker som vi hittade på vinden hemma. Kan inte fatta att de håller sig så bra även där det är jätte kallt och fuktigt..
Sen ska jag köra hem till mamma, vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi ska i alla fall in och hämta Lisa hos kusinen och sen ska vi till pappa och hälsa på.. :) Var nästan 3 veckor sedan jag träffade han sist. Fattar inte vart tiden tar vägen?

Men men, sen ska jag hinna diska också innan Henke kommer hem.. Hihi! Orkar inte göra det nu på morgonen..!

Hörs kanske senare ikväll, då kanske det kommer lite inredningstips :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0