Godmorgon!

Vaknade för ca 1 timme sen, direkt gjorde jag kaffe för att bli av med huvudvärken!
Igår var kanon, började med en liten inflyttningsgalej hos min kusin Emma och Ola..! När vi kom dit såg vi även att VG och Ingvild var där :) Mycket trevligt.!
Vi satt i soffan, Emma visade mig runt lite och sen kollade vi på film och åt popcorn..
Visst låter det mysigt och det var det också.. Sen tänkte vi att vi skulle gå ner till Ewas en runda, men det var visst inträde så vi gick hem till mig och Henke istället..
Satt och kollade på TV medan de andra kollade på funny clipp på datorn..:) Jag var inne i CSI Miami!

Sen så blev jag så trött så jag gick och la mig..:) Sov riktigt gott!

Men men, idag är en ny dag och man har fortfarande sysslor att göra..!
Nämnligen in till stan en runda, handla lite mat till Henkes matlådor och sen ta hand om tvätten!
Usch gillar inte detta egentligen men det måste göras och vem ska annars göra de??

Just det ja, jag ska ge hundarna mat hemma också..! Får inte glömma det!
Pappa har nämnligen två gråhundar och eftersom Pappa är där han är och Mamma är i Enköping/Rotbrunna får jag hjälpa dem med att ge dem mat, annars brukar min kusin eller min farfar göra det..
Synd att vädret är så dåligt här, regn och rusk annars hade man kunnat gå en runda med hundarna..!

Jag har kommit på en sak, när jag tänker på hundarna får jag oftast minnen av min syster som bor i Norrköping där hon pluggar och jag saknar henne väldigt mycket. Konstigt att man har denna syskonirritation men sen när man växer och mognar kanske till och med flyttar då förändras allt och man kan prata med varandra utan att skrika till varandra.. !! Jag tycker att det är konstigt men det är ändå skönt nu att ha en sån kontakt med sitt syskon! Jag saknar henne väldigt mycket! Men det som gör mig glad är att hon själv är lycklig där och trivs med sina vänner och skolan.. Det är det viktigaste!

Nehe nu ska jag fixa lite innan jag kör in till stan, Henke sover fortfarande! Hihi så sött!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0