Hämta saker till lägenheten..

Hej Hej!

Idag har jag varit på Fresh fram till kl 13.00 sen fick jag köra hem min handledare :)
Jag har funderat lite på vad jag behöver till lägenheten och eftersom mamma och pappa ska sälja både huset och sommarstugan får jag ta hit lite saker som är nädvändiga, inte för att min sambo samtycker men jag bestämmer när det gäller inredningen i alla fall. Det ska han ha klart för sig :)
Så idag ska vi hämta ett bord och 4 stolar som vi ska ha i det så kallade "finrummet" sen hoppas jag att jag kan hämta mitt mörka sidobord där jag ska ha en söt liten duk/tablett och på den ska jag ha en lykta som kan bli mysigt i höst/vinter mörkret. Jag tänkte jag skulle ta lite kort på det sen..
Jag har börjat på en inköpslista vad gäller lägenheten, men vi har bestämt oss för att ta lite i taget eftersom jag pluggar igen och tjänar inte så mycket pengar har vi inte råd med att köpa in massa saker och sen slänga det efter några månader utan nu ska vi planera våra inköp så bra vi kan. Både jag och Henke är väldigt bra på att slösa med pengar så vi får se hur det går helt enkelt :)

Men nu ska jag nog skriva lite på min rapport om jag orkar, känns inte som om jag kommer vara så koncentrerad idag när det gäller den saken, kanske spåna lite på vad jag ska skriva men inget mer..

Ikväll blir det nog mys med Henke framför TV:n med en skål popcorn :)
Loove/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0